Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2024

Συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της «Λουτρά Λουτρακίου Δήμου Αλμωπίας Α.Ε.»

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

Με την με αρ. πρωτ. 277/27-02-2024 πρόσκληση της επιχείρησης εκ παραδρομής ορίστηκε η διεξαγωγή της συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου την 1η Μαρτίου 2024, ημέρα Παρασκευή και ώρα 17:00μμ, η οποία θα πραγματοποιούνταν στα γραφεία της επιχείρησης, με τα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης όπως ορίστηκαν, αντί της ορθής ημερομηνίας διεξαγωγής, ήτοι την 5η Μαρτίου 2024, ημέρα Τρίτη και ώρα 17:00μμ που θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία της επιχείρησης

.

Με την παρούσα σας προσκαλούμε να λάβετε μέρος στην Συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Λουτρά Λουτρακίου Μονομετοχικής Δημοτικής Ανώνυμης Εταιρείας Αξιοποίησης Δημοτικών Ακινήτων Λουτρών Λουτρακίου με διακριτικό τίτλο «Λουτρά Λουτρακίου Δήμου Αλμωπίας Α.Ε.», η οποία θα διεξαχθεί δια ζώσης στα γραφεία της επιχείρησης, την 5η Μαρτίου 2024, ημέρα Τρίτη και ώρα 17:00 μ.μ,, για συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα  της ημερήσιας διάταξης:

 

ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ

 

Ενημέρωση των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου για διάφορα θέματα που αφορούν την επιχείρηση από τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου

 

1.      1η Αναμόρφωση Προϋπολογισμού οικ. έτους 2024

2.      Ψήφιση πιστώσεων που φέρονται εγγεγραμμένες στον Προϋπολογισμό οικ. Έτους 2024    

3.      Εξέταση αιτήματος αρ. 240/20-2-2024 για τροποποίηση σύμβασης αρ. 2519/29-12-2023 σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4412/2016, άρθ. 132, όπως ισχύει Ν.4782/2021

4.      Εξέταση τοποθέτησης και εγκατάστασης ΑΤΜ εντός της Λουτρόπολης

5.      Εξέταση αρ. πρωτ. αίτησης 228/16-02-2024 του 1ο ΕΠΑΛ ΑΡΙΔΑΙΑΣ «ΝΙΚΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ» για δωρεά

6.      Εξέταση αρ. πρωτ. αίτησης 237/19-02-2024 του ΓΕΛ ΑΡΙΔΑΙΑΣ για δωρεά

7.      Έγκριση μετακίνησης εκπροσώπων στην ΙΤΒ 2024

8.      Αντικατάσταση Διευθυντή προσωπικού στο μητρώο ανθρώπινου δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου

9.      Προγραμματισμός προσλήψεων έκτακτου προσωπικού έτους 2024

10.  Προγραμματισμός Πρόσληψης προσωπικού για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών με δίμηνη σύμβαση  

11.  Παροχή εξουσιοδότησης για την χρήση της Υπηρεσίας Internet Banking της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος

12.  Παροχή εξουσιοδότησης για την χρήση της Υπηρεσίας Internet Banking της Alphabank και ενεργοποίηση ανενεργού λογαριασμού

13.  Τροποποίηση ωραρίου λειτουργίας του Αναψυκτηρίου

14.   Έγκριση έκτακτης μετακίνησης υπαλλήλων της επιχείρησης στην Θεσσαλονίκη για την παρακολούθηση του προγράμματος Erasmus + (weskills)

15.  Εξέταση αιτήματος αρ. 261/27-2-2024 για τροποποίηση σύμβασης αρ. 2517/29-12-2023 σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4412/2016, άρθ. 132, όπως ισχύει Ν.4782/2021

16.  Κανονισμός εισπράξεων – Ορισμός εισπρακτόρων

17.  Απόφαση ορισμού προσώπων με πρόσβαση στο χρηματοκιβώτιο της επιχείρησης

18.  Ορισμός εντεταλμένων συμβούλων του προέδρου και των αρμοδιοτήτων τους

19.  Ορισμός αρμοδιοτήτων αντιπροέδρου

20.  Λήψη απόφασης για καταγγελία σύμβασης παροχής υπηρεσιών με αντικείμενο λογιστικά – φοροτεχνικά

 

 

Συζήτηση διάφορων άλλων θεμάτων

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

 

ΤΖΕΚΟΣ ΠΕΤΡΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου