Το αντίκτυπο των μειώσεων προσωπικού καθώς και της αναστολής της λειτουργίας της Eurobank Αριδαίας φαίνεται να υφίσταται το τοπικό κατάστημα ΕΛΤΑ. Δεκάδες συμπολίτες μας συγκεντρώνονται καθημερινά έξω απο το κατάστημα στην προσπάθειά τους να εξυπηρετηθούν τόσο για υποθέσεις που αφορούν αποστολές/παραλαβές δεμάτων, όσο και για υποθέσεις που αφορούν αυτό καθεαυτό συναλλαγές με την Τράπεζα Eurobank.
Το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει πρωτοφανή συνοστισμό με αποτέλεσμα ο μέσος όρος αναμονής να είναι περισσότερο από μία ώρα.
Πιο συγκεκριμένα από τις απαρχές της πανδημίας του Covid-19, δηλαδή περίπου στις αρχές τους 2020, η κεντρική διοίκηση των ΕΛΤΑ είχε προχωρήσει σε περικοπές προσωπικού που επικεντρώθηκε κυρίως σε παραρτήματα καταστημάτων ΕΛΤΑ της επαρχίας . Από αυτόν τον γενικό κανόνα προφανώς και δεν εξαιρέθηκε το κατάστημα της περιοχής. Το ενεργό δυναμικό των ταχυδρόμων αποδεκατίστηκε, ενώ μειώθηκε και το προσωπικό εξυπηρέτησης που βρίσκονταν στα ταμεία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τους τελευταίους δύο μήνες υπάρχει μόνο ένας υπάλληλος στο πόστο της εξυπηρέτησης των πολιτών εντός του καταστήματος, από τα συνολικά 3 ταμεία που είχαν δημιουργηθεί για τον σκοπό αυτό.
Το γεγονός αυτό σε συνδιασμό με την μετατόπιση του ATM της Eurobank στο κατάστημα ΕΛΤΑ καθώς και της γενικότερης μετατόπισης των ευθυνών εξυπηρέτησης των πελατών της εν λόγω τράπεζας στο ίδιο κατάστημα, έχουν γονατίσει τόσο το προσωπικό, όσο και τους συμπολίτες μας, των οποίων η μόνη εναλλακτική είναι να ταξιδέψουν μέχρι την Έδεσσα για να εξυπηρετηθούν.
Οι συνεχείς οχλήσεις του προσωπικού του καταστήματος με στόχο την επάνδρωση των αναγκαίων θέσεων προσωπικού, δεν φαίνεται να πτοούν την κεντρική διοίκηση των ΕΛΤΑ, η οποία φερεται να μην έχει καμία διάθεση να προχωρήσει σε νέες προσλήψεις.
Πιο συγκεκριμένα από τις απαρχές της πανδημίας του Covid-19, δηλαδή περίπου στις αρχές τους 2020, η κεντρική διοίκηση των ΕΛΤΑ είχε προχωρήσει σε περικοπές προσωπικού που επικεντρώθηκε κυρίως σε παραρτήματα καταστημάτων ΕΛΤΑ της επαρχίας . Από αυτόν τον γενικό κανόνα προφανώς και δεν εξαιρέθηκε το κατάστημα της περιοχής. Το ενεργό δυναμικό των ταχυδρόμων αποδεκατίστηκε, ενώ μειώθηκε και το προσωπικό εξυπηρέτησης που βρίσκονταν στα ταμεία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τους τελευταίους δύο μήνες υπάρχει μόνο ένας υπάλληλος στο πόστο της εξυπηρέτησης των πολιτών εντός του καταστήματος, από τα συνολικά 3 ταμεία που είχαν δημιουργηθεί για τον σκοπό αυτό.
Το γεγονός αυτό σε συνδιασμό με την μετατόπιση του ATM της Eurobank στο κατάστημα ΕΛΤΑ καθώς και της γενικότερης μετατόπισης των ευθυνών εξυπηρέτησης των πελατών της εν λόγω τράπεζας στο ίδιο κατάστημα, έχουν γονατίσει τόσο το προσωπικό, όσο και τους συμπολίτες μας, των οποίων η μόνη εναλλακτική είναι να ταξιδέψουν μέχρι την Έδεσσα για να εξυπηρετηθούν.
Οι συνεχείς οχλήσεις του προσωπικού του καταστήματος με στόχο την επάνδρωση των αναγκαίων θέσεων προσωπικού, δεν φαίνεται να πτοούν την κεντρική διοίκηση των ΕΛΤΑ, η οποία φερεται να μην έχει καμία διάθεση να προχωρήσει σε νέες προσλήψεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου