Στη συζήτηση του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που διεξάγεται από χθες στην ολομέλεια της Βουλής τοποθετήθηκε ο Βουλευτής Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας Διονύσης Σταμενίτης.
Κατά την τοποθέτηση του ο Βουλευτής μίλησε για τις νομοθετικές παρεμβάσεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που βελτιώνουν και αναβαθμίζουν το σχολείο αλλά και εισάγουν
ρυθμίσεις που ευνοούν τον εξωστρεφή χαρακτήρα των ελληνικών πανεπιστημιακών ιδρυμάτων.
Συγκεκριμένα, ο Βουλευτής μίλησε για την πιλοτική εφαρμογή του θεσμού των εργαστηρίων δεξιοτήτων, όπως αναφέρονται στο σχέδιο νόμου, για την πιλοτική εφαρμογή της ενασχόλησης των μαθητών με την αγγλική γλώσσα από το νηπιαγωγείο μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων ενώ έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη θεσμοθέτηση της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και του εκπαιδευτικού έργου σημειώνοντας ότι είναι μια έννοια που δαιμονοποιήθηκε και εργαλειοποιήθηκε από όσους είναι οπαδοί της οπαδοί της οπισθοδρόμησης και της στασιμότητας, αναδεικνύοντας τη διαφορά του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας σε σχέση με την αντιπολίτευση. Σημείωσε χαρακτηριστικά: «Εμείς έχουμε διαφορετική φιλοσοφία, βλέπουμε την αξιολόγηση ως όπλο απέναντι στην ευνοιοκρατία. Ως σύμμαχο της αξιοκρατίας και της ισότητας. Και ξέρουμε ότι όταν μιλάμε για πρόοδο, για εξέλιξη, για ίσες ευκαιρίες και για κοινωνική κινητικότητα, η αξιολόγηση δεν μπορεί να απουσιάζει. Ειδικά, στην εκπαίδευση, η οποία πρωτίστως επιβάλλεται να υπηρετεί τα παραπάνω».
Επιπρόσθετα, ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας τόνισε τη μεγάλη σημασία που έχουν οι ρυθμίσεις για την ίδρυση ξενόγλωσσων αυτόνομων προγραμμάτων εισάγοντας έτσι τα ελληνικά πανεπιστήμια στη διεθνή ακαδημαϊκή κοινότητα και δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα να αξιοποιηθεί η επιστημονική κατάρτιση και το έμψυχο δυναμικό των πανεπιστημίων.
Κλείνοντας ο κ. Σταμενίτης τόνισε ότι το προτεινόμενο σχέδιο νόμου αποδεικνύει ότι η κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας αντιμετωπίζει την εκπαίδευση συνολικά και όχι αποσπασματικά. Σύμφωνα με το Βουλευτή το σχέδιο νόμου δεν αλλάζει πράγματα απλώς για να τα αλλάξει, αλλά εισάγει ουσιαστικές και καινοτόμες ρυθμίσεις που στοχεύουν στην παροχή περισσότερων εφοδίων στους μαθητές και τους φοιτητές μας, στην ολοκληρωμένη και σφαιρική μόρφωση, στη συνεχή εξέλιξη και βελτίωση, στη
διαμόρφωση συνολικά της προσωπικότητας, στην ανάπτυξης της κριτικής και δημιουργικής σκέψης αλλά και στην ενίσχυση των σχολείων μας και το πανεπιστημιακών μας ιδρυμάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου