1. Πώς δηλώθηκε στο κτηματολόγιο το οικόπεδο του 2ου Δημοτικού από το Δήμο αφού, όπως γνωρίζω (διαψεύστε με αν κάνω λάθος), υπάρχει μόνο ένα συμβόλαιο στο όνομα του Δήμου που περιλαμβάνει το οικόπεδο που τώρα υπάρχει το σχολείο και ο χώρος μπροστά από αυτό ως ενιαίο οικόπεδο;
2. Αν δηλώθηκε με αυτό το συμβόλαιο, τότε ο Δήμος δηλώνει ότι όλη η έκταση είναι δική του. Σωστά;
3. Προφανώς ο ιδιότης δήλωσε στο κτηματολόγιο το οικόπεδο που θεωρεί δικό του με το παραχωρητήριο από τη διεύθυνση Γεωργίας. Τι γίνεται σ' αυτές τις περιπτώσεις; Ο νόμος λέει ότι πάμε σε διαδικασία ενστάσεων.
4. Πώς ο ιδιότης αποδεικνύει ότι ο Δήμος δεν το διεκδικεί; Εγώ στη θέση του θα έδειχνα μόνο μια φωτογραφία: την πρόχειρη περίφραξη που έχει κατασκευαστεί.
5. Τι εξυπηρετεί η περίφραξη; Δημιουργήθηκε χώρος αυλής για το σχολείο; Δε νομίζω. Ποιος την έφτιαξε; Επίσημα κανένας.
6. Τώρα ξαναγυρίζουμε στη λύση Πασόη περί ανταλλαγής. Την επικαιροποιούμε. Γιατί; Πάλιωσε η προηγούμενη; Γιατί δεν είχε ο Δήμος προχωρήσει αυτή τη λύση τόσα χρόνια;
Εν κατακλείδι και επειδή πιστεύω ακράδαντα ότι είναι ντροπή για την κοινωνία μας να δέχεται σχολείο χωρίς αυλή, αν η λύση που επαναπροτείνεται μπορεί να δώσει άμεσα αποτελέσματα, ας προχωρήσει χωρίς κωλυσιεργίες. Πάντως η ζωή μού έχει διδάξει δυο πράγματα: 1. χωρίς να σπάσεις αβγά ομελέτα δεν κάνεις και 2.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου